DAGEN I DAG

Kjære Tirsdag,

I dag føler du deg ganske fin i formen. Jeg lurer litt på om det er på grunn av at det er fint vær. Men jeg har jo noen dager der jeg også har det ganske fint selvom det regner og er kjedelig vær. Men denne dagen føler jeg meg glad og er klar for å fortsette uken. Jeg tenker å skrive tre ting jeg er takknemlig for. Jeg syntes det er viktig å vise at man er takknemlig for det man får og takke seg selv for at man fremdeles står på i livet. Så jeg vil starte å skrivei tre ting jeg er takknemlig for.

– Jeg er takknemlig for at jeg få spise, og har mat på bordet.

– Jeg er takknemlig for at jeg har tak over hodet.

– Og jeg er utrolig takknemlig for familien min.

Denne morgen startet jeg med å lage meg en kopp kaffe, og der etter startet jeg å planlegge uken, og uken som var. Jeg var på jobb i går, og i dag har jeg fri. Planen i dag er vell å dra på trening og løpe litt. Det gleder jeg meg sikkelig til. Klokken er nå 08:45, og jeg skal straks fikse meg litt før jeg virkelig drar ut døren og starter dagen – dagen. Jeg sier alltid til meg selv inni meg at – “dette går helt fint, du har en god dag.” Hvis jeg gjentar det fler ganger i løpet av dagen så er jeg innstillt på at det som regel går fint. Og det syntes jeg er ganske fint med meg selv – at jeg kan finne ut hva som funker for meg eller ikke.

Processed with VSCO with kk2 preset

Tusen takk for at du brukte tid til å lese dette innlegget. Jeg ønsker deg en fin uke videre. <3 

– Danii Valderrama

0 kommentarer

Siste innlegg